reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Štávorský

Ľubomír Štávorský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Murphyho zákon o zákonoch:Ak je zákon na vašej strane, tak sa ukáže, že z každého zákona existuje výnimka, na ktorú zákon neplatí.Potkanov dodatok k zákonu:Ak neexistuje výnimka, použije sa iný zákon, pre vás nevýhodný :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ja seno nežeriem! Úprimný manuál pre voliča. Časť II.

Ľubomír Štávorský

Politika Ja seno nežeriem! Úprimný manuál pre voliča. Časť II.

Ak ste dobrovoľne začali čítať aj druhú časť môjho článku, vrelá vďaka a nech sa páči, kúsok sena, ja ho mám dostatok v poštovej schránke. Popri voľbe poslancov, volíme aj primátorov, starostov, richtárov atď. Kandidáti sa dajú pekne rozdeliť podľa kvality sena ktoré ponúkajú.

  • 13. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 843x
  • 7
Ja seno nežeriem! Úprimný manuál pre voliča. Časť I.

Ľubomír Štávorský

Politika Ja seno nežeriem! Úprimný manuál pre voliča. Časť I.

Ja naozaj seno nežierem. Úplne presná fráza, použitá pánom Hlinom sa dá aplikovať nielen na celoslovenskú, ale aj komunálnu politiku. Ja fakt to seno nežeriem. Drvivá väčšina kandidátov by si obmenu tejto vety mohla dať ako hlavný slogan kampane. Napríklad Žerte moje seno. Poprípade Moje seno je lepšie ako seno protikandidátov. A môj najobľúbenejší Moje seno vyrieši všetky problémy v tejto mestskej časti. Mimochodom...občas si zamieňam písmenká L a R. Takže si kľudne v texte overte obe varianty(poslanec...vidíte, opäť som sa pomýlil, ale opravovať to nebudem). TLDR verzia: Nežerte seno, iba trošku

  • 13. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 056x
  • 18
Rytier Čierna brada a zlé kráľovstvo

Ľubomír Štávorský

Rytier Čierna brada a zlé kráľovstvo

Kde bolo tam bolo, bol raz jeden rytier s potkanom v erbe. Volal sa Čierna brada a putoval po svete, hľadajúc svoju princeznú. Po dlhom hľadaní ju našiel a aj keď to už nebola nepoškvrnená panna a mala už jednu dcéru, rozhodol sa, že si ju vezme za ženu. Po pravde, jeho rozhodnutie bolo ovplyvnené aj tým, že princezná už čakala jeho dieťa. Po veľkej svadbe sa nasťahovali do rytierovho hradu a žili šťastne až pokým nepomreli...alebo nie?

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 732x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu